ارسال پاسخ
تعداد بازدید 207
نویسنده پیام
hadi0099 آفلاین


ارسال‌ها : 13
عضویت: 18 /1 /1392


نکسوس بعدی را LG خواهد ساخت؟!

نکسوس نام گوشی هایی است که گوگل با همکاری دیگر شرکت ها ان را می سازد. تا بحال نیز گوگل با همکاری htc و سامسونگ و در اخر با همکاری LG این سری گوشی ها را ساخت. در اخرین ساخت که شرکت LG بر روی ان کار کرد و گوشی Nexus 4 را عرضه کرد ، این گوشی مورد تحسین قرار گرفت و مورد تشویق منتقدان بود. اکنون برای همه سوال پیش می آید که گوگل نکسوس بعدی خود را با همکاری کدام شرکت خواهد ساخت؟

خب خبر های زیادی در این مورد شنیده می شود اما شایعه شده است که چون شرکت کره ای LG در ساخت نکسوس قبلی خوب کار کرده و گوشی تولید شده اش به فروش خوبی رسید ، نکسوس بعدی را نیز همین شرکت کره ای خواهد ساخت! علاقه مندان اندروید در تمام دنیا شرکت هایی که گوگل به عنوان همکار انها را انتخاب می کند ، را دوست دارند و ان شرکت به موفقیت هایی می رسد و به گونه ای تبلیغات بسیار هدفمندی می باشد که اکنون شرکت ال جی در حال استفاده از این فرصت می باشد.

شنیده می شود یکی از کارکنان گوگل به شرکت کره سفر کرده است و با مسئولان شرکت ال جی دیدار کرده است و همه پیش بینی می کنند که این به معنای همکاری جدید این دو شرکت می باشد و در نتیجه نکسوس بعدی را با ال جی خواهد ساخت! نظر شما چیست؟ دوست دارید کدام شرکت نکسوس بعدی را بسازد؟

یکشنبه 22 اردیبهشت 1392 - 11:20
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :